Modernizēti projekti, jaunas modifikācijas

Catri 24
Pēc četrām burāšanas sezonām un 5 trimarānu Catri 24 izmēģināšanas tā šobrīd ir tehniski pilnīgākā Catri modifikācija. Prototipa divu nedēļu burājums Rīgas līcī 2004.gadā un Baltijas jūras šķērsošana gadu vēlāk, kā arī Catri 24 Nr.5 burājums no Ventspils uz Duvru ar vētru Ziemeļjūru un dalība sacensībās ir ļāvuši identificēt un novērst defektus un praktiski pārbaudīt Catri 24 drošību un jūras spēju. Sērijveida ražošanas projektam izstrādāts jauns buru plāns un precizēti zemūdens spārnu leņķi, kas nodrošina augstāku stabilitāti serfinga režīmā. Trimarāns sertificēts CE markai kā C kategorijas projekts. Uzsākta modernizētā Catri 24 sērijveida būve.

Catri 27R
Trimarānu Catri24 izmāģinājumi un triju Catri 27(26) burāšanas pieredze ir ļāvusi izstrādāt principus pirmajai sacensību modifikācijai. Catri 27R projekts orientēts uz maksimālu ātrumu visos burāšanas apstākļos, arī lēnākā vējā. To nodrošina palielinātais buru laukums (pret vēju – 80 m2; pa vējam – 110 m2), kas divkārt pārsniedz Catri 24 buru platību. Lai buru jaudu pilnībā izmantotu, līdz iespējamam maksimumam palielināta statiskā un dinamiskā stabilitāte. Reizē palielināta drošība un komforts burāšanai garākās distancēs atklātā jūrā. Kā liecina Zviedrijā veiktā aptauja www.catri.se , Catri 27R šobrīd ir visvairāk pieprasītā modifikācija. Trimarāns tiek sertificēts CE markai un atbilst B kategorijas projektu prasībām. Catri27R modeļu būve tuvojas nobeigumam un uzsākta matricu izgatavošana.

Uzsākta pirmo Catri A kategorijas projektu izstrāde sērijveida būvei. Catri30R tiek izstrādāts, vadoties no 2005.gadā uzbūvētā Catri30 pieredzes. Jaunajiem projektiem palielināta stabilitāte un buru platība, samazināts svars. Uzsākti pirmie darbi ekstrēmās modifikācijas Catri 33X izgatavošanai. Projektus paredzēts precizēt pēc Catri 27R izmēģinājumiem.